Informacje publiczne nieudostępnione w BIP

Procedura

pozyskiwania informacji publicznej przez złożenie wniosku

w Szkole Podstawowej nr 7 Specjalnej  w Katowicach

 

§ 1

Postanowienia ogólne

1. Niniejsza Procedura określa zasady obowiązujące przy składaniu przez zainteresowanych wniosku o udostępnienie informacji publicznej, która nie została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 Specjalnej  w Katowicach, zwanej dalej Szkołą

2. Udostępnienie informacji publicznej na wniosek zainteresowanego następuję w sposób i formie wskazanej we wniosku, chyba że środki techniczne Szkoły nie umożliwiają udostępnienie tej informacji w sposób i formie tam wskazanej.

 

§2

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej może być złożony przez zainteresowanego              w formie:

a) pisemnej

b) elektronicznej (jako skan wniosku pisemnego).

2. Formularz wniosku można pobrać na stronie www.sps7katowice.pl  lub formie papierowej w Szkole.

3. Formularz wniosku w formie papierowej udostępniany jest zainteresowanym przez Sekretariat Dyrektora.

4. Wniosek w formie pisemnej przesłany jest pocztą tradycyjną na adres :

Szkoła Podstawowa Nr 7 Specjalna

40-006 Katowice, ul. Szkolna 5

lub też może być złożony osobiście w sekretariacie Szkoły, w godzinach jego urzędowania.

5. Formularz wniosku w formie elektronicznej po wypełnieniu należy przesłać jako skan na adres poczty elektronicznej : sekretariat@sps7katowice.pl  

6. Wzór formularza wniosku stanowi załącznik do niniejszej procedury. (pobierz formularz)

7. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej winien zawierać określenie:

a) podmiotu ubiegającego się o udostępnienie informacji publicznej,

b) danych teleadresowych wnioskodawcy,

c) przedmiotu wniosku,

d) sposobu lub formy udostępnienia informacji publicznej.

8. Zakres udostępniania informacji publicznej wynika z ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001r. Nr 112, poz. 1198 ze zmianami).

 

§ 3

Opłaty

1. W przypadku, kiedy Szkoła, w związku z udostępnieniem informacji publicznej musi ponieść dodatkowe koszty związane ze sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji publicznej pobiera się od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadających tym kosztom.

2. O wysokości ewentualnych opłat powiadamia się wnioskodawcę w terminie do 14 dni od dnia złożenia wniosku. Udostępnienie informacji następuje nie później niż po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy. Chyba, że dokona on w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia lub też wycofa wniosek.

3. Przez koszt udostępnienia informacji publicznej rozumie się koszty materiałowe nośnika ( koszty rzeczywiste), na którym udostępniona jest informacja publiczna. Koszty te ustalane są indywidualnie w oparciu o żądania we wniosku i obowiązujący cennik opłat.

4. Nie pobiera się opłaty odpowiadającej wysokości kosztów ponoszonych w związku                       z udostępnieniem lub przekształceniem informacji publicznej, jeżeli koszty te są niższe niż 5 zł.

 5. Opłatę wnioskodawca wnosi na rachunek Szkoły w PKO BP nr:

31 1020 2313 0000 3002 0573 3003

 

§4

Zasady realizacji wniosków

1. Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuję w terminie 14 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

2. W sprawach złożonych i skomplikowanych termin ten może być wydłużony do 2 miesięcy,          o czym zawiadamia się wnioskodawcę odrębnym pismem.

3. Udostępniona informacja publiczna może być odebrana przez zainteresowanego wnioskodawcę      w formie:

a) elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej,

b) drogą poczty tradycyjnej,

c) osobiście w siedzibie Szkoły

4. O formie odbioru decyduje zainteresowany wnioskodawca w formularzu wniosku.

 

§ 5

Informacje o przebiegu realizacji wniosku

Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy zainteresowany wnioskodawca może uzyskać kontaktując się osobiście lub telefonicznie z sekretariatem Szkoły.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24-09-2019
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Małgorzata Gondek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2019 12:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Szumlas
Ilość wyświetleń: 381
24 września 2019 13:23 (Michał Szumlas) - Zmiana treści zakładki.
24 września 2019 12:35 (Michał Szumlas) - Zmiana treści zakładki.
24 września 2019 12:28 (Michał Szumlas) - Dodanie nowej zakładki.